De meest gestelde vragen, overzichtelijk op een rij. Wanneer je een dagje gaat toeren, maakt het weinig uit of er een boeket op de klassieker mag liggen, selecteer daarom eerst je evenement voor gerichte antwoorden.
Ja, er mogen bloemen, trouwslingers en boeketten op de auto bevestigd worden. Hiervoor geldt maar 1 regel; voorkom álle harde materialen, zoals ijzerdraad, harde frames of te harde kunststoffen. De betere bloemist weet hier perfect raad mee. Beschadigingen ontstaan door boeketten, slingers en bloemen vallen niet onder de afkoop van het eigen risico en komen dus voor eigen rekening. Hier kun je wat voorbeelden bekijken.
Ja, er mogen in totaal 2 bestuurders aan de boeking gekoppeld zijn. Meer bestuurders is helaas niet mogelijk dit dekt de verzekering dan ook niet. Om een bestuurder toe te voegen, vul je zijn of haar gegevens in op het Definitief Boekingsformulier. Hiervoor ontvang je een uitnodiging uiterlijk 3 weken voorafgaand aan je boekingsdatum. Ook alle andere details vermeld je op dit boekingsformulier.
Jazeker, maar daarvoor dien je wel de annuleringsverzekering af te sluiten bij het plaatsen van je boeking. Betaal €55,- extra wanneer je je aanbetaling doet zodat je je boeking altijd nog kunt annuleren of omboeken naar een andere datum, zonder verlies van je betaling. Dit is mogelijk tot 48 uur voorafgaand aan je boeking. Het betaalde bedrag min het bedrag voor de annuleringsverzekering wordt binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waarmee betaald is.
We bieden het bezorgen en het ophalen als extra service aan. Met name bij bruiloften wordt hier vaak gebruik van gemaakt, maar natuurlijk kun je de klassieker ook ophalen en terugbrengen in Oirschot. Hier vind je meer informatie.
Dat kan zeker! In feite is bezichtiging op elk moment mogelijk, maar natuurlijk kan het plotseling zo zijn dat de auto verhuurd is, of voor onderhoud naar de garage is. Daarom spreken we bezichtigingen uiterlijk 1 dag voor de bezichtiging af. Zelfs dan is het van belang dat we voordat jullie vertrekken, even telefonisch contact hebben, om misverstanden te voorkomen. Bezichtigingen kun je het beste doordeweeks plannen. De kans op verhuur is dan wat kleiner dan in het weekend. Neem dus vooraf even contact op.
De verzekering eist dat de auto’s ’s nachts binnen geparkeerd staan. Nu is dat niet altijd mogelijk. Wanneer je dit vooraf met ons bespreekt, bekijken we samen de mogelijkheden en uitzonderingen.
Onze klassiekers komen soms wel 8 keer per jaar in de garage voor onderhoud, zo houden we ze in topconditie. Misschien wel in betere conditie dan menig ‘moderne’ auto. Maar het blijven natuurlijk auto’s en met auto’s kun je pech krijgen, zoals bijvoorbeeld een lekke band. Dat heeft helaas niemand in de hand. Gebeurt dat dan vaak? Nee, in 2021 bijvoorbeeld hebben we geen enkele lekke band gehad. Natuurlijk zijn we goed voorbereid en is elke auto voorzien van een noodpakket. Ook deze zijn nog nooit geopend, dat zegt natuurlijk ook wat.
Zoals gezegd, gelukkig gebeurt dat vrijwel nooit. Maar het heet niet voor niets ‘pech’. Mocht er wat gebeuren, dan lossen wij dit altijd direct en netjes met je op. Zo rijden we zelf met een vervangende auto op een trailer naar jullie toe, of zorgen we dat er een reparateur komt kijken wat er aan de hand is.
We werken veel met en voor bedrijven. Laat ons weten hoe we het geheel exact dienen te factureren en we zorgen ervoor dat de factuur binnen een week na boeking per mail verzonden wordt. Betaling vind altijd voorafgaand aan de boekingsdatum plaats.
Alle klassiekers op onze website zijn volledig in eigen beheer. Voor meer en andere klassiekers werken we met verschillende aanbieders samen, waardoor het altijd mogelijk is om klassiekers voor grotere groepen aan te bieden. Dit gaat vaak gepaard met een speciaal door ons uitgezette route, vergezeld van een heerlijke lunch en eventueel een diner. Vraag een offerte aan voor de mogelijkheden!
De klassiekers zijn beschikbaar vanaf 08.00 uur in de morgen. Mocht je deze willen laten bezorgen, dan kan deze dus om 08.00 uur in de morgen bij je voor de deur staan, in heel Nederland en in Vlaanderen!
Dat is natuurlijk vervelend! Voor wat betreft materiële schade, ben je WA Casco verzekerd via Bovemij. Dat houdt in dat alle schade gedekt is en dus niet voor jouw rekening komt, ook niet wanneer het je eigen schuld betreft. Let er op, dat je wel een Eigen Risico hebt, tot dit bedrag zijn de kosten dus voor jezelf. Het Eigen Risico bedraagt bij ons €1.000,-, maar is te verlagen of geheel af te kopen, hierover vind je meer uitleg bij ‘Tarieven’. Voor alle ins en outs voor wat betreft de verzekering en dekking dien je ook onze algemene voorwaarden doornemen.